lørdag den 6. oktober 2012

BIDT AF BILLER

For tiden sidder jeg og arbejder med tegninger af biller - det er egentligt ikke så svært at tegne en bille, men hvis jeg skal kunne sælge min tegninger til en fornuftig pris, skal billen have en grundform, der opfylder nogle krav : den skal fungere godt i formater fra A5-A6, den skal have en simpel outline, der er hurtig at tegne, den skal kunne 'udfyldes' på en måde, der er dekorativ, men ikke for omstændig og denne gang har jeg også gerne ville integrere noget af alt min masking-tape. I processen med at finde min Bingo-Bille laver jeg mange forskellige udkast - og hænger nogle i rammer og andre på køleskab, så jeg kan kigge på dem og vurdere hvad jeg synes, der fungerer og hvad jeg synes, der skal ændres og nu synes jeg faktisk, at den er ved at være der..

Laver bille-udkast.. Får inspiration fra de rigtige af slagsen..


Billerne kommer op at hænge, så jeg kan vurdere hvad der skal ændres/fungerer..
'Nærner mig den bille-grundform' jeg synes fungerer - kroppen er dog stadig ikke helt i skabet.. 

Kroppen er blevet lidt mere buttet og spids ved rumpetten og tror faktisk at jeg er ved at være tilfreds..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar